مصاحبه آرشیو خبر ها
باید مشکلات را بررسی کرد

باید مشکلات را بررسی کرد

روبرتو بتگا بازیکن فراموش نشدنی یوونتوس که 326 بازی برای یووه انجام داد ، در مصاحبه امروز خود در مورد آنتونیو کونته و شرایط یووه و سایر تیم های ایتالیایی گفت .

" کونته 3 قهرمانی لیگ را بدست آورد و چیزی دیگری برای گفتن وجود ندارد ، اما حد ِ یوونتوس در اروپا در حد ِ همان تیم های ایتالیایی است "

" اگر ما در رنکینگ لیگ اروپایی سقوط می کنیم ، این بخاطر (نتایج یوونتوس در اروپا) یوونتوس نیست ، بلکه این به این دلیل است که بیانکونری تنها تیمی است که توانسته به نیمه نهایی برسد ، این مشکل اصلی ما است "

" بنظر می رسد که ما نمی خواهیم که مشکلات را آنالیز و تجزیه تحلیل کنیم . چگونه است که بسیاری از تیم های اسپانیایی در مراحل نیمه نهایی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان حضور دارند ؟! "

" این مشکل اصلی ما است و دلیل اینکه ما از تیم های پرتغالی (بنفیکا) در رنکینگ یوفا عقب تر قرار گرفته ایم ، این است که فوتبال ایتالیا نمی تواند رو به جلو پیش برود "

" البته ممکن است که این یک مشکل ِ دوره ای باشد . ناپولی در مرحله گروهی 12 امتیاز گرفت و در واقع در شرایط عادی حذف نشد ، ما این فرصت را داشتیم که بهتر باشیم "

" اما نشد و البته می تواند بد شانسی را هم به این موارد اضافه کرد ، اما در انتها آنچه که ما فاقد ِ آن هستیم یک دستاورد کلی (قهرمانی) است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: